Katalog zboží
Kontakt

info@naradi-arco.cz
tel. : 577 341 491

Záruční a reklamační podmínky

Záruční podmínky

Na veškeré zboží je poskytována záruka v souladu s platnými právními předpisy. Záruční lhůta činí 24 měsíců, není-li výrobcem uvedena lhůta delší.

Prodlužte si záruku na profesionální nářadí Bosch

Záruka 3 roky na profesionální elektrické nářadí Bosch 3 roky záruka na veškerý sortiment profesionálního modrého nářadí a 2 roky záruka (Battery premium service) na všechny Li-Ion akumulátory + nabíječky, které do 4 týdnů po zakoupení zaregistrujete na www.bosch-pt.com/warranty.

U elektrického nářadí Bosch Professional je záruční doba 24 měsíců, při řemeslném nebo profesionálním využití nebo obdobném zatížení 12 měsíců.

Zaregistrujte své nářadí do 4 týdnů od data zakoupení na adrese www.bosch-pt.com/warranty a získáte:

3letou záruku na elektrické nářadí

Platí pro profesionální modré elektrické nářadí a měřicí přístroje Bosch. Výjimku tvoří vysokofrekvenční nářadí, průmyslové akumulátorové šroubováky a pneumatické nářadí, příslušenství, které je součástí dodávky, a dále akumulátory a nabíječky. Další informace najdete v záručních podmínkách (www.bosch-professional.com/cz/media/cs/professional/files/warranty_cs-cz.pdf)

2letý servis Premium pro akumulátory a nabíječky

Platí pro veškeré profesionální modré lithium-iontové akumulátory Bosch včetně nabíječek. Pokud se během doby trvání servisu Premium pro akumulátory vyskytne u zaregistrovaného akumulátoru nebo zaregistrované nabíječky závada na základě vady materiálu nebo výrobní vady nebo opotřebení, firma Bosch ho (ji) vymění (případně také za následující model). Vyměněné akumulátory a nabíječky přecházejí do vlastnictví firmy Bosch. Další informace najdete v podmínkách účasti (www.bosch-professional.com/cz/media/cs/professional/files/service_2/TC_2YBPS_CZ-cs.pdf)

Za tímto účelem pouze musíte nářadí, lithium-iontový akumulátor nebo nabíječku do 4 týdnů od data zakoupení zaregistrovat on-line. Období záruky, resp. poskytování servisu, začíná od data zakoupení. Další informace najdete v příslušných záručních podmínkách/podmínkách účasti.

Abyste mohli provést registraci, přihlaste se nejprve jako uživatel. Na své osobní registrační stránce pak můžete pro své elektrické nářadí, lithium-iontový akumulátor nebo nabíječku přihlásit 3letou záruku, resp. 2letý servis Premium pro akumulátory. Poté obdržíte záruční, resp. servisní certifikát, který si můžete vytisknout nebo uložit jako dokument ve formátu PDF. Navíc máte možnost spravovat své osobní údaje.

Záruční/servisní certifikáty platí zásadně pro konkrétní výrobek. To znamená, že každý zakoupený výrobek (elektrické nářadí, lithium-iontový akumulátor a nabíječku) musíte zaregistrovat zvlášť. V případě uplatnění nároku na záruku/servis předložte prodejci certifikát společně s originálem prodejního dokladu, nebo zařízení zašlete rovnou k nám. Údaje na obou dokladech (prodejní doklad a certifikát) musí souhlasit.

Podmínky pro reklamaci

Pro zahájení reklamačního řízení je nutné přiložit k reklamovanému zboží :

  • doklad o nákupu zboží (daňový doklad, faktura)
  • záruční list (u prodloužené záruky Bosch Professional certifikát)
  • popis závady

Reklamovat lze jen zboží, které nebylo poškozeno neodborným zacházením a za podmínek užívání určených výrobcem.

Vyřízení reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu (seznam servisů viz níže).

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma způsoby:

Osobně reklamační událost vyřídíme na provozovně:

Mladotické nábřeží 751, Slavičín (Více)

Zboží k reklamaci zasílejte na adresu:

Ludmila Jadavanová - ARCO, Mladotické nábřeží 751, 76321 Slavičín (Více)

V případě dotazů na reklamace volejte 577 341 491 nebo pište na e-mailovou adresu info@naradi-arco.cz.

Autorizované servisy

BOSCH, DREMEL, SKIL

Bosch Service Center PT
K Vápence 1621/16
692 01 Mikulov
Tel.: +420 519 305 700
Fax: +420 519 305 705
Email: servis.naradi@cz.bosch.com

Přímé vyřízení reklamace

https://www.bosch-professional.com/cz/cs/repair-form/professional/desktop/get/repairForm.htm. Vyplníte uvedený formulář. Zboží zabalíte, přidáte k němu kopii dokladu o koupi. Vyzvednutí výrobku a odvoz k opravě prostřednictvím služby GLS je zdarma. Bude-li objednávka odeslaná do 16:30 hodin, může být pro vyzvednutí zvolen již následující pracovní den.

NAREX

Narex s.r.o.
Servis
U Kartounky
470 37 Česká Lípa
Tel.: +420 481 645 465
Email: servis@narex.cz

STEINEL

ELNAS s.r.o.
Oblekovice 394
671 81 Znojmo
Tel.: +420 515 220 126
Fax: +420 515 244 347
Email: info@elnas.cz

MEVA a.s.

Na Urbance 632
413 01 Roudnice nad Labem
Tel: +420 416 823 111
Fax: +420 416 823 300
e-mail: prodej.urbanka@meva.cz